من و تو

من و تو تا نفس باشد من و تو
من و تو در قفس باشد من و تو

من و تو حرفمان حرف هوس نیست
من و تو از هوس باشد من و تو

من و تو نیمه ای از روحمان کم
" دو تنها و دو سرگردان " عالم

غریبی . بیشتر از اینکه یک عمر
من و تو زندگی کردیم بی هم!

من و تو بی قرار بی قراری
برای هم دو عکس یادگاری

تمام روز بی تابیم و بی خواب
به امید شب و شب زنده داری

من و تو خار چشم سرنوشتیم
که این خط را از او خوشتر نوشتیم

جهنم جای سرافکندگان است
من و تو سربداران بهشتیم

من و تو این هجا را می شناسیم
زبان واژه ها را می شناسیم

سکوت از جنس فریاد است اینجا
چه خوب این هم صدا را می شناسی 

                                                                                         محمدعلی بهمنی

 

                      

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد