ماه من،غصه چرا؟

ماه من غصه چرا ؟

آسمان را بنگر

که هنوز

مثل آن روز نخست

گرم و آبی و پر از مهر

به ما می خندد

یا زمینی که دلش از سردی شب های خزان

نه شکست و نه گرفت

بلکه از عاطفه لبریز شد و

نفسی از سر امید کشید

تا بگوید که هنوز

پر امنیت احساس خداست

ماه من،غصه چرا؟

تو مرا داری و من هر شب و روز

آرزویم همه خوشبختی توست

دل به غم دادن و از یاس سخن هاگفتن

کار آنهایی نیست ،که خدا را دارند

غم و اندوه،اگر هم روزی

مثل باران بارید

یا دل شیشه ای ات

از لب پنجره عشق

زمین خورد و شکست

با نگاهت به خدا

چتر شادی واکن

و بگو با دل خود

که خدا هست هنوز

نظرات 3 + ارسال نظر
یاسر یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 17:50 http://bisetoonchat.blagsky.com http://bisotoneshgh.blogsky

بیا یه سری هم به من بزن عاشقه دل خسته

من یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 21:30 http://www.my-moon.blogsky.com

ماه من غصه چرا؟

ماه من غصه نخورخیلیا تنهان مثه تو

خیلیا با زخمای عاشقی آشنان مثه تو

سیاوش یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 21:40 http://www.seavash0091.blogfa.com

کنارم هستی و اما دلم تنگ میشه هر لحظه

خودت میدونی عادت نیست ، فقط دوست داشتن محضه

کنارم هستی و بازم ، بهونه هامو میگیرم

میگم وای که ، چقدر سرده ،‌میام دستاتو میگیرم

یه وقت تنها نری جایی ، که از تنهایی میمیرم

از اینجا تا دم در هم ، بری دلشوره میگیرم

فقط تو فکر این عشقم ، تو فکر بودن با هم

محاله پیش من باشی ، برم سرگرم کاری شم

میدونم که یه وقتایی ، دلت میگیره از کارم

روزایی که حواسم نیست ، بگم خیلی دوست دارم

تو هم مثل منی انگار ، از این دلتنگی ها داری

تو هم از بس منو میخوای ، یه جورایی خودآزاری

یـــــه جـــــــورایـــــــــــــــی ، خــود آزاری

کنارم هستی و انگار، همین نزدیکیاست دریا

مگه موهاتو وا کردی ، که موجش اومده اینجا؟

قشنگه ردپای عشق ، بیا بی چتر زیر برف

اگه حاله منو داری ، میفهمی یعنی چی این حرف

میدونم که یه وقتایی ، دلت میگیره از کارم

روزایی که حواسم نیست ، بگم خیلی دوست دارم

تو هم مثل منی انگار ، از این دلتنگی ها داری

تو هم از بس منو میخوای یه جورایی خودآزاری

یـــــه جـــــــورایـــــــــــــــی ، خــود آزاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد