خدا.....

وفا کردم بی وفایی دیدم/عاشق شدم و ناروایی دیدم.

عشق ورزیدم اما کسی عاشقم نشد/مهر ورزیدم اما کسی مهربانم نشد.
شانه ای برای تکیه خواستم شانه ها خالی شد/دستانی برای فشردن دستها،پنهان شد/حرفهایی برای ارامش/نگاهی برای اسایش/حسی برای ازادی/برای ادامه راه/اما نبود همراهی/نبود چشمانی/همه چیز ساکت بود/تنها نسیمی روحم را نوازش میداد/پیغام نسیم این بود/به یادت هستم بیشتر از انکه تو به یادم باشی/در اغوشم هستی اما بیشتر از انست که حسش کنی/مرد این راه باش تا پیروزت کنم ور نه باز یاریت کنم/دوست بدار و عاشق واقعی باش/بیشتر از انچه فکر کنی دوست دارم.
از طرف تنها عاشق و وفادار انسان،خدا.


سلام

این مطلبو آقای امیر حسین فرستادن

ممنون ازشون

نظرتونو بگین در موردش لطفا

ممنون

نظرات 9 + ارسال نظر
طراوت پنج‌شنبه 3 شهریور 1390 ساعت 00:20 http://nabeghehaye89.blogsky.com

آفرین به آقای امیر حسین.
خیلی زیبا نوشتن. دستشونم درد نکنه

چی شده این روزا نوشته های دوستان رو پست میکنی؟
شعرای خودت که ایولا دارهمث همون که تو وبلاگ ما گفتی

نوشته هایی که میزارم همش واسه دوستانه

طراوت جون نگو میان میخونن آبروم میره

گروه علوم تربیتی اشکنان پنج‌شنبه 3 شهریور 1390 ساعت 01:54 http://poashkanan.blogfa.com/

سلام زهرا جان
از امیر حسین تشکر کنید.خیلی مطلبش جالب بود.مطلب های خودت هم مثل همیشه عالیه.خیلی از خوندن این متن متاثر شدم

مرسی از اینکه وقت گذاشتین
خودشون میبینن لطف شمارو

امید پنج‌شنبه 3 شهریور 1390 ساعت 08:50 http://garmak.blogsky.com/

عشق یعنی سوختن
دیدن و لب دوختن

بی وفایی ذات عشق است
انکه عاشق است استوار باید باشد

بله درسته

دریای بیکران پنج‌شنبه 3 شهریور 1390 ساعت 10:39 http://www.darya90.blogsky.com

سلام شرمنده ولی به نظرم زیاد زیبا نبود
چون اولا دقیق مخاطب معلوم نبود که عشق خداییست یا زمینی.دوما ایشون در عشق همش تمنای وجود میکردن و به قول معروف سلفیش (خود پسند) بودن..در صورتی که اگر عشق حقیقی داشته باشی نباید خودت رو محور قرار بدی....نباید در عشق واقعی انتظار جبران داشته باشی
ممنون

مرسیییییی

مسافر پنج‌شنبه 3 شهریور 1390 ساعت 10:47 http://doncorleone.blogsky.com

سلام
نمیدونم چرا اخیرا هچکس اون ذات واقعی خودش رو نشون نمیده و همه یه جورائی میخوان سوء استفاده کنن و اونجائی که باید تکیه گاه باشن جا خالی میکنن و یه جورائی تا چیزی بهشون نماسه با آدم همراه نیستن حتی اونائی که خیلی لافش رو میزنن
متاسفانه اگر هم اینطوری نباشی همه یه جورائی آدم رو احمق به حساب میارن { البته دور از جون شما }
و واقعا که عشق های زمینی دیگه معنا و مفهومی ندارن و تنها نیروی برتر هست که عاشق واقعی بندش هست
حالا اونی که با خدای خودش عشق بازی میکنه که باید خیلی بهش تبریک گفت چون خیلی ها میدونن خدا دوستش داره ولی باز از یاد میبرنش
خدایا
به ما گفتار نیک و پندار نیک و کردار نیک را بیاموز
به ما یاد بده که چطوری عاشقت بمونیم از اون عاشقهای واقعی

دوستت دارم خدا چون میدونم دوست داشتن تو بی شیله پیله هست و با اینکه من بی وفائی میکنم باز هم من رو دوست داری و به طرف خودت من رو میخونی

خدایا گاهی به تو حسودیم میشه چون تو با اینکه اکثرا من یا امثال من بی وفائی میکنیم ولی راحت مارو میبخشی
کاری که خیلی از ماها بلد نیستیم
حتی بلد نیستیم گاهی خودمون رو ببخشیم

ممنون که انقد زحمت کشیدین

امید پنج‌شنبه 3 شهریور 1390 ساعت 12:13 http://garmak.blogsky.com/

خدا و عاشقی
بنده و بی وفایی

هیچ بنده ای با آقای خود اینکار نکرد

امیرحسین پنج‌شنبه 3 شهریور 1390 ساعت 12:37

سلام:
رسیدن عشق زمینی به اسمانی .
وقتی عاشق هر کاری برای رسیدن به معشوق می کنه و روزی ناامید میشه . تنها خداست که به یاری بندش رو میاره . شعر لیلی و مجنون و خیلی از اشعار عاشقانه هم اینطور بوده . در ضمن هر عاشقی به معشوق و عشق بازی فقط نیاز داره . حرفهای من تمنای وجود نبود . نیازهای عاشق بود و در بعضی جملات گلایه هایی از اطرافیان . ممنون که نظرتون رو گفتید . هر عاشقی به وفا و احساس معشوقش نیاز داره که از وصال حاصل میشه . به ابراز عشق معشوق و برای همین هم برای وصال تلاش میکنه و گاهی میجنگه .
به هر حال ممنونم که نظرتون رو دادید .

ممنون آقای امیرحسین

گروه علوم تربیتی اشکنان پنج‌شنبه 3 شهریور 1390 ساعت 17:40 http://poashkanan.blogfa.com/

خدایا تو بزرگی اما ما هیچی نیستیم.ما رو به خودت ببخش

نگار جمعه 4 شهریور 1390 ساعت 17:16 http://idol.blogsky.com

سلام
وبلاگت خیلی قشنگه
وقت کردی یه سری هم به من بزن

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد