آلزایمر....

خدایا ...

به فیل من آلزایمر عنایت فرما !..

تا دیگر یاد "هندوستان" نکند...

درِ قـَلبَم پلمپ شـُد !

در ِ قـَلبَم

بـَرایِ هَمیـشـــه پلمپ شـُد !

بــِہ جـــرم ِ دوست داشـتَن هـایِ بـی مـورِد

لـطـفـا" دیـگـَر سـراغ آن نَیـاییــد !

حــَتـیبـا مـجـوز رَسـمـی اَز عـَقـل . . . !

yujikg9p9guisqhmi2at.jpg

صرفه جو....

چه کسی فکرش را می کرد !.. 

تویی که .. 

در هر چه فکرش را بکنی !.. 

اسراف میکردی ! 

امروز .. 

که زمان عشق ورزیدن است !.. 

اینگونه .. 

صرفه جو شده ای !!

y92f9dc32m1dbib35ci.jpg


صدای مرا نشنیدی....

گفتم: «بمان!» و نماندی!

رفتی،

بالای بام آرزوهای من نشستی و پایین نیامدی!

گفتم:

نردبان ترانه تنها سه پله دارد:

سکوت و

صعودُ

سقوط!

تو صدای مرا نشنیدی
و من

هی بالا رفتم، هی افتادم!

هی بالا رفتم، هی افتادم...

تو می دانستی که من از تنهایی و تاریکی می ترسم،

ولی فتیله فانوس نگاهت را پایین کشیدی!

من بی چراغ دنبال دفترم گشتم،

بی چراغ قلمی پیدا کردم

و بی چراغ از تو نوشتم!

نوشتم، نوشتم...

تصمیم کبری....

خواستی دیگر نباشی ... 

آفرین چه با اراده !! 

لعنت به دبستانی که تو از درسهایش 

فقط تصمیم کبری را آموختی ...!