جدایی....

هنگام سحر که نرم نرمک،
تاریکی شب رسد به پایان
قندیل ستاره ها بمیرد
سر بر زند آفتاب رخشان
وز خواب خوشی شوی چو بیدار
زین دیده ی شب نخفته یاد آر
آن دم که تو را فرا بگیرد
احلام و تخیلات شیرین
آن دم که دلت تپد به سینه
از لذت خاطرات دیرین

گر نغمه ی دلکشی کنی گوش
ما را به خدا مکن فراموش!
آنگاه که در دل تو غوغاست 
از عطر لطیف یاسمن ها،
آنگه که گذر کنی خرامان 
بر صفحه ی سبز این چمنها
یک دم نظری بکن خدا را
آن سبزه و رد پای ما را
وقتی که کمند گیسوانت، 
افشان شده است دوش تا دوش
وقتی که به یک نگاه گیرا 
شوریده دلان شوند مدهوش
ای گل چه به جا بود که گاهی
بر جانب ما کنی نگاهی ...
آن گاه که سرنوشت شومی 
افکند میان ما جدایی
آنگه که خزان رسید و پژمرد 
این تازه نهال آشنایی، 
از خاطر خود مبر خدا را...
لبخند و نگاه آشنا را...
تا آن دم واپسین که ما را
این توده ی خاک هست منزل
تا با شعف و امیدواری 
در گوشه ی سینه می تپد دل
در بند تو باد جسم و جانم 
نام تو همیشه بر زبانم ...
وقتی که دل شکسته ی من 
آرام شود به سینه ی خاک،
وین روح لطیف آسمانی 
پرواز کند به اوج افلاک
هر خاطره ای رود چو بر باد
باور نکنم روی تو از یاد ! 
دم در کش و ناله کم کن ای دل 
از سوز فراق و درد دوری
ماتم زده را علاج نبود ، 
الا که تحمل و صبوری..
گر هست وفا و مهر بر دل،
هرگز نبود فراق مشکل!
شاید صنما من و تو باشیم 
از گردش روزگار غافل !
ره طی شود و نگفته ماند 
آن درد و غم نهفته بر دل...
بگذار از این شراره باری،
در دفتر خویش یادگاری ..... 

« آلفرد دوموسه » ترجمه به شعر از دکتر روشن ضمیر

نظرات 5 + ارسال نظر
PaRi دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 01:09 http://magicgirl.blogsky.com

سیلام!!!
نه...خدایی!!!!
دلت برا من تنگ نشده بووود!!
پررو ام نه!؟
به مام سر بزن!

پررو؟؟ 1٪ فک کن پررو باشی
بابا کجاییییییییییی؟؟؟
آره تنگ شده بود

کاوه چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 00:45 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

رفیق راهی و از نیمه راه می گویی
وداع با من بی تکیه گاه می گویی

میان این همه آدم میان این همه اسم
همیشه اسم مرا اشتباه می گویی

به اعتبار چه ایینه ای عزیز دلم
به هر که می رسی از اشک وآه می گویی

دلم به نیم نگاهی خوش است اما تو
به این ملامت سنگین نگاه می گویی!?

هنوز حوصله عشق در رگم جاری است
نمرده ام که غمت را به چاه می گویی

خـــــــــــــــــــیلی قشنگ بود
مرسی

[ بدون نام ] جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 22:21

http://faupload.com/upload/91/Khordad/gggggggggggggg.mp3

مرسی از آهنگ
اسمتون کو؟؟

[ بدون نام ] جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 22:31

http://wdl.persiangig.com/pages/download/?dl=http://tamasha2020.persiangig.com/%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af/Mohsen.Chavoshi_Parchame.Sefid.mp3

مرسی ولی این آهنگشو زیاد دوس ندارم جناب رویای آبی!

طراوت دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 17:29 http://nabeghehaye89.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیز من
خوبی زهرا؟
چرا جدیدا شعری شدی؟!
کجایی؟ نمیای طرف من دیگه!!
من وحشتناک سرم شلوغ شده. اگه دیر به دیر میام شرمنده. ازم توقع نداشته باش دوست گلم(البته فعلا)
ایشالا یکم سرم خلوت تر شد بیشتر میام
ماااااااااااچ

سلااااااااااااااااااام جیگرم
مرسی تو خوبی؟؟
من که همیشه شعری ام
چرا میام زیاد اینجا سر نمیزنم خانومی
دشمنت شرمنده
ولی من ازت توقع دارمااااااااااا
kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissss

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد