دلم....

دلم یک دنیا تنهایی می خواهد 

با یک عالمه تو

و تمام گوشه کنارهای آغوشت...



نظرات 5 + ارسال نظر
کاوه سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 10:45 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

عشق تو
پرنده‌ای بود
که جای یکی از آجرهای دیوار
لانه کرد


دیواری است عشق تو
تک تک آجرهایش
پرنده....

قشنگ بود مرسی

کاوه چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 11:00 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

دلم برای تو...آیا دل تو هم تنگ است؟!
صدای هق هقِ... گویا دل تو هم تنگ است!

ببین! نمی شود این قدر دور بود از هم!
بیا... قبول... بفرما! دل تو هم تنگ است!

من از مسافت این جاده ها نمی ترسم
اگر بدانم آنجا دل تو هم تنگ است

اگر بدانم گاهی به یاد من هستی
و چند ثانیه حتی دل تو هم تنگ است-

پرنده می شوم اما... نمی پرم بی تو
پرنده می شوم و تا دل تو هم تنگ است-

برای تو پر پرواز می شوم حتی
اگر در آن سر دنیا دل تو هم تنگ است!

اگر در آن سر دنیا...اگر در آن دنیا...
اگر بدانم هرجا دل تو هم تنگ است-

بدون مکث می آیم که باورت بشود
دلم برای تو...حالا دل تو هم تنگ است؟!


سلام زهرا جان

نغمه مستشارنظامی

مرسییییییی این سبک شعرارو دوس دارم

طراوت جمعه 21 تیر 1392 ساعت 02:25

آخی خیلی قشنگ بود

من عاشق خودت و این تم وبلاگتم بانو

فداییییییت جیگرررررم

طراوت جمعه 21 تیر 1392 ساعت 22:39

میگم دختر جون تو نمیخوای اسم این کلبه ی تنهایی رو تغییر بدی؟
مثلا به کلبه ی عاشقا! یا کلبه ی تو و همسر محترمت!

خو کلبه تنهاییه دیه
هر وقت همسر نبود میام اینجا

طراوت جمعه 28 تیر 1392 ساعت 15:36

خو ببین نیستی! همش نیستی!
البته اونور که هستی ی ی ! الان میام اونور

اونور کجاست؟؟
باور کن دنبال پست خوبم که بزارم اینجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد