کجا نوشته اند؟ ...

در توالی سکوت تو ٬

 

در تداوم نبودنت ٬

 

رد پای آشنایی از صدای تو ٬

 

در میان حجم خاطرم هنوز زنده است ٬

 

هنوز می تپد و باورش نمیشود که نیستی

 

که جواب مرا نمیخواهی بدهی٬

 

کجا نوشته اند؟

 

عشق

 

 این چنین میان مرز سایه هاست؟

 

این چنین پر از هجوم فاصله

 !

در تقابل میان آب و تشنگی ٬

 

تقابل میان درد و زندگی

 

کجا نوشته اند؟ ...

نظرات 3 + ارسال نظر
باران جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 13:46 http://ashge0baran

سلام زهرا جوون وبت عالیه موفق باشی بهم سر بزن عشق یادت نره

رضا جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 15:26 http://DOREGARD-TANHA.BLOGSKY.COM

سلام چرا وبلاگ منو لینک نکردی؟
DOREGARD-TANHA.BLOGSKY.COM

با نام

ازشیر مرغ تا گوشت ادمیزاد لینک کن.

من لینکت کردم.

سیاوش جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 20:35 http://www.seavash0091.blogfa.com

دوباره پشت پنجره...
هجوم بغض حنجره...

دوباره نامه های تو...
تروخدا...برو ! برو !

برای تو نوشته ام...
و با غمی سرشته ام...

جواب نامه های تو...
تروخدا...برو ! برو !

و اشک بیصدای من...
و عشق تو به پای من...

نگاه من ، نگاه تو...
تروخدا...برو ! برو !

و شاخه های زرد غم...
کنار من به پیچ و خم...

هوای بوسه های تو...
تروخدا...برو ! برو !

ستاره های آرزو...
دوباره گرم گفتگو...

صدای من ، صدای تو...
تروخدا...برو ! برو !

دوباره بوی نسترن...
و ساعت حزین من...

و دست آشنای تو...
تروخدا...برو ! برو !

و پیچک شکسته ام...
و سایه های خسته ام...

سکوت من ، سکوت تو...
تروخدا...برو ! برو !

و آسمان ِ راز من...
و آخرین نیاز من ...

دوباره ردّ پای تو...
تروخدا...برو ! برو !

به اشک من نظر نکن...
نگاه ِ پشت سر نکن...

که مُردم از فراق تو...
تروخدا...برو ! برو !

دوباره نه ! به من نگو!
از این مسیر روبه رو ...

دیر نشده برای تو...
تروخدا...برو ! برو !
...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد