گاهی دلم می خواهد از همه فرار کنم.....


گاهی دلم می خواهد

از همه فرار کنم

حتی از تو . . .

بروم به آنجا که هیچ کجا نیست

و دو دستی ، تنهایی ام را بچسبم

و قلم و کاغذم را

و بنویسم

از تو

از تنهایی

از عشق

برای دلم

شاید کمی آرام گیرد . . .

نظرات 4 + ارسال نظر
میلاد یکشنبه 14 فروردین 1390 ساعت 12:45 http://www.122448.blogfa.com

سلام زهرا خانوم ببخشید که من لینکتون نکردم لطفا بگید من شما رو با چه اسمی لینک کنم.
باز هم معذرت میخوام.

[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1390 ساعت 12:32

خیلی خوب بود

نسیم سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 23:34

من ان تک درختم که سایه ای داشت مرا نبرید که بی برگم پاییز گنهکار است

وتویی که همیشه نیستی.ادمها ان طوری نیستند که نشان میدهند

ممنون نسیم جان

ترانه یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 13:40 http://www.henasa.blogfa.com

سلام گلم زیبا بود. راستی مدتیه دارم تبادل لینک می کنم اگه مایل بودی با عنوان وبم لینکم کن و خبرم کن با چه اسمی بلینکمت

باشه حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد